Isnin, Mei 16, 2011

SELAMAT HARI GURU!

BERSEMPENA hari guru yang jatuh pada hari ini, pihak pentadbiran PASTI Kawasan Kota Tinggi mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru pasti, khususnya guru-guru PASTI Kawasan Kota Tinggi iaitu Cikgu Siti Zaharah, Cikgu Rahimah dan Cikgu Nurmira yang bertugas di PASTI Al-Falah 1 serta Cikgu Aidah dan Cikgu Enayati di PASTI Al-Falah 2.

Sesungguhnya segala bakti dan pengorbanan cikgu-cikgu sekalian dalam memberi didikan kepada murid-murid PASTI tidak ternilai dengan wang ringgit. Walaupun menerima imbuhan yang tidak seberapa, cikgu-cikgu tetap komited mengasuh dan mendidik murid-murid mengenal bukan sekadar huruf dan angka malah mengenal Allah, Tuhan sekalian alam. Syabas dan tahniah.

Adalah diharapkan agar cikgu-cikgu sekalian tetap tabah menghadapi segala ujian dan cabaran dalam mendidik anak-anak PASTI, terutama dalam melayani kerenah mereka yang pelbagai. Sesungguhnya hanya Allah yang mampu membalas segala bakti yang cikgu-cikgu curahkan. Bersama-samalah kita berjuang untuk mendaulatkan Islam di muka bumi ini melalui sistem pendidikan berteraskan Al-Quran dan As-Sunnah yang diamalkan di PASTI.